14 Ağustos 2010

OKMEYDANI RANDEVU

OKMEYDANI RANDEVU


OKMEYDANI RANDEVU BİLGİLERİ BU SAYFADA YER ALMAKTADIR.


Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi Online İşlem Merkezinden randevu almak için yapmanız gerekenler oldukça kolay.E Randevu sayfaları açıldıktan sonra sadece hasta no veya TC Kimlik no bilgilerinizi girmeniz , ve baba adınızı da girmeniz yeterli.

Bu sayfadan okmeydanı randevu sayısal bilgileri kontrol edebilirsiniz.Okmeydanı randevu sistemine gitmek için alttaki linke tıklayın.

OKMEYDANI RANDEVU

Okmeydanı Hastanesi internet randevu sistemi oldukça kullanışlı olmuş.

1 yorum:

  1. MELAHAT KARAMANOGULLARI24 Kasım 2010 04:53

    OKMEYDANI SSK HASTANESİ RANDEVU ALMAK İSTİYORUM. SİTENİZİ GOOGLE'DAN OKMEYDANI RANDEVU YAZARAK BULDUM. ÇOK GÜZEL HAZIRLAMIŞSINIZ FAKAT BEN YAPAMADIM SORUN SADECE BENDE Mİ YOKSA HASTANENİN SİTESİNDE Mİ PROBLEM VAR LÜTFEN YARDIM EDİN.

    YanıtlaSil

Randevular.Blogspot.com ziyaretçi görüşlerine önem vermektedir. Düşüncelerinizi istek ve şikayetlerinizi hemen altta yer alan form aracılığı ile bize ulaştırabilirsiniz.

Yorum yapmak için yorumlama biçimden adı/URL yazan yeri seçin. İsim vermek istemesseniz anonim kısmını seçin.