12 Ağustos 2010

Bakırköy Prof. Mazhar Osman Ruh Sağlığı ve Sinir Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu

Bakırköy Prof. Mazhar Osman Ruh Sağlığı ve Sinir Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu


Bakırköy Prof. Mazhar Osman Ruh Sağlığı ve Sinir Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu bilgilerinin yer aldığı websayfasıdır.

Bakırköy Prof. Mazhar Osman Ruh Sağlığı ve Sinir Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu sistemi erandevu hizmeti sunmakta.Internetten randevu alabilmeniz için daha önceden sistemde kayıtlı olmanız gerekmektedir. Sisteme 0 212 572 23 23 no'lu numaradan kayıt olabilir ve ilk randevunuzu bu şekilde alabilirsiniz.


Bakırköy Prof. Mazhar Osman Ruh Sağlığı ve Sinir Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu almak için burayı tıklayın. 


TC Kimlik numaranızı girin ve doğum tarihinizi de girin.Randevu almak oldukça basit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Randevular.Blogspot.com ziyaretçi görüşlerine önem vermektedir. Düşüncelerinizi istek ve şikayetlerinizi hemen altta yer alan form aracılığı ile bize ulaştırabilirsiniz.

Yorum yapmak için yorumlama biçimden adı/URL yazan yeri seçin. İsim vermek istemesseniz anonim kısmını seçin.