12 Ağustos 2010

Bakırköy Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu

Bakırköy Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu

Bakırköy Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu olarak da bilinen Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin bilgilerine bu sayfadan ulaşabilirsiniz.Bakırköy Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu sistemi hem telefonla hemde internetten webrandevu şeklinde hizmet vermekte.Dilediğiniz şekilde randevu almak mümkün.


Hastane MHRS randevu sistemine geçmiş. Üstte yer alan sayfaya giderek işlemleri tamamlayarak randevu alabilirsiniz.


Daha Büyük Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Randevular.Blogspot.com ziyaretçi görüşlerine önem vermektedir. Düşüncelerinizi istek ve şikayetlerinizi hemen altta yer alan form aracılığı ile bize ulaştırabilirsiniz.

Yorum yapmak için yorumlama biçimden adı/URL yazan yeri seçin. İsim vermek istemesseniz anonim kısmını seçin.