11 Ocak 2011

Kartal Devlet Hastanesi Randevu Alma

Kartal Devlet Hastanesi Randevu Alma


Kartal Devlet Hastanesi Randevu Alma işlemlerinin anlatıldığı Randevular.Com sayfasıdır.Genel adıyla Kartal Devlet Hastanesi olarak bilinen Dr.Lütfi Kırdar Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi randevu alma seçenekleri açıklanmaktadır.

Kartal Devlet Hastanesi Adatepe Randevu
Kartal Devlet Hastanesi Merkez Hastane Randevu

İnternetten randevu almak için hemen üstte yer alan linklerden dilediğiniz şubeyi seçerek tıkladığınız zaman açılacak olan sayfada kolayca randevu alabilirsiniz. Sayfa açıldıktan sonra dilediğiniz bölümü seçin ve sizden istenen bilgileri adım adım doldurarak randevunuzu alın.


Kartal Devlet Hastanesi Tarihçe
 
1974 de 150 Yataklı Onkoloji Hastanesi   olarak temeli atılmıştır.
1987 tarihinde 150 yataklı Devlet Hastanesi  statüsünde açılmıştır.
1988 de  Eğitim- Araştırma statüsüne geçmiş ve Asistan eğitimi  başlamıştır.
1994 de Eğitim Araştırma adını almıştır.
2000 de Dr. Lütfi  KIRDAR ön adı eklenerek Dr. Lütfi Kırdar Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi olmuştur.
1992'de Acil Tıp Merkezi
1997'de Kadın Doğum Ve Çocuk
1998'de Organ Nakli Binası
2004'de Yeni Poliklinik Binası Ve Konferans Salonu,
2004'de Medikal Onkoloji Kemoterapi Ünitesi
2008'de Yanık Ve Yara Tedavi Merkezi Binası Faaliyete Girmiştir.
Kartal Devlet Hastanesi Ulaşım ve Kroki

Daha Büyük Haritayı Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Randevular.Blogspot.com ziyaretçi görüşlerine önem vermektedir. Düşüncelerinizi istek ve şikayetlerinizi hemen altta yer alan form aracılığı ile bize ulaştırabilirsiniz.

Yorum yapmak için yorumlama biçimden adı/URL yazan yeri seçin. İsim vermek istemesseniz anonim kısmını seçin.