3 Kasım 2010

BAKIRKÖY KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ RANDEVU ALMA

BAKIRKÖY KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ RANDEVU ALMA


Randevular.com tarafından hazırlanan Bakırköy Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi randevu bilgilerinin yer aldığı sayfamıza hoş geldiniz.




BAKIRKÖY KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ RANDEVU ALMAK İÇİN TIKLAYIN.


BAKIRKÖY KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ TELEFONLA RANDEVU
  • (0212) 543 41 10 numaralı telefonu arayınız.
  • Muayene olmak istediğiniz polikliniği tuşlayınız.
  • Kabul ettiğinize dair telefonun 1 tuşuna basarak bekleyiniz.
  • Karşı taraf telefonu kapatmadan siz de kapatmayınız.
  • Randevu işlemleri sabah 00:00'den itibaren başlamaktadır.
  • Yoğunluğun fazla olduğu birimlerde randevuler 15-20 dk içinde dolmaktadır.

Adres: Yenimahalle, İstanbul Caddesi No:95 Bakırköy İstanbul
Hastane Telefonu: 0 212 543 62 70
Randevu Telefonu: 0 212 543 41 10
Faks: 0 212 571 47 90



View Larger Map

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Randevular.Blogspot.com ziyaretçi görüşlerine önem vermektedir. Düşüncelerinizi istek ve şikayetlerinizi hemen altta yer alan form aracılığı ile bize ulaştırabilirsiniz.

Yorum yapmak için yorumlama biçimden adı/URL yazan yeri seçin. İsim vermek istemesseniz anonim kısmını seçin.