16 Temmuz 2010

Bağcılar Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Randevu

Merkezin randevu bilgileri adım adım bu sayfada anlatılmaktadır. Erandevu sistemi oldukça basit zaten. Sayfa açılınca altta yer alan yukarıdaki bilgileri okudum onaylıyorum yazan yeri tıklayın. Tc Kimlik numaranız, telefon numaranızıı girdikten sonra güvenlik metnini kutucuğa girerek randevu almak istediğiniz tarihi seçiniz.

Bağcılar Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'nden randevu almak için burayı tıklayın.
Açılan sayfada okudum onaylıyorum kısmını işaretledikten sonra randevu al tuşunu tıklayınız.

Bazen yoğunluktan dolayı internet siteleri açılmıyor. Bu durumda  (0212) 441 28 98 arayarak randevu alabilirsiniz.
**Not: Randevu işlemleri için sayfayı açtıktan sonra hangi saat aralığında işleme başladıklarına dikkat edin.11:00'da randevu işlemlerinin başlayacağını belirtmişler.Randevu sayfasında dikkat edeceğiniz üzere Bağcılar Devlet Hastanesi Bülent Doğanlar Semt Polikliniği'nde (Esenler'de) diş bölümü yer almaktadır.

Ulaşım ve Kroki

4 yorum:

  1. bağcılar diş yerine b.evler diş randevu çıkıyor!

    YanıtlaSil
  2. link açılmıyoorrr ... " The page cannot be found " hatası veriyor ...

    YanıtlaSil
  3. Hastane randevu adresini değiştirdiği için randevu adresi yenilenmiştir.Şu anda randevu alabilirsiniz.

    Randevular.Com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonunu vermeniz mümkün mü ? (0212) 441 28 98 se şayet bu telf iptal gibi çalmıyor bile ...

      Sil

Randevular.Blogspot.com ziyaretçi görüşlerine önem vermektedir. Düşüncelerinizi istek ve şikayetlerinizi hemen altta yer alan form aracılığı ile bize ulaştırabilirsiniz.

Yorum yapmak için yorumlama biçimden adı/URL yazan yeri seçin. İsim vermek istemesseniz anonim kısmını seçin.