29 Aralık 2010

Elazığ Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma

Elazığ Eğitim Ve Araştırma Hastanesi


Elazığ Eğitim Ve Araştırma Hastanesi randevu alma bilgilerinin yer aldığı Randevular.Com sayfasıdır.

Elazığ Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma


Üstteki adresten randevu alabilirsiniz.

Elazığ Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Adres ve İletişim



Hastane Adı:Elazığ Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Telefon:(0424) 238 10 00
Faks:(0424) 212 14 61
Adres:Rızaiye Mah. İnönü Cad. No: 74
İl:Elazığ
İlçe:Elazığ Merkez
Web Sayfası:www.elazigeah.gov.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Randevular.Blogspot.com ziyaretçi görüşlerine önem vermektedir. Düşüncelerinizi istek ve şikayetlerinizi hemen altta yer alan form aracılığı ile bize ulaştırabilirsiniz.

Yorum yapmak için yorumlama biçimden adı/URL yazan yeri seçin. İsim vermek istemesseniz anonim kısmını seçin.