10 Ağustos 2010

BURSA ÇEKİRGE DEVLET HASTANESİ RANDEVU

Bursa Çekirge Devlet  Hastanesi Randevu 
Bursa Çekirge Devet Hastanesi randevu işlemlerinin anlatıldığı Randevular.Com sayfasıdır. Adım adım nasıl randevu alacağınızı sitemizden öğrenebilirsiniz.


Bursa Çekirge Devlet Hastanesi Randevu Almak İçin Burayı Tıklayın


Üstteki linki tıkladığınız zaman doğrudan hastanenin online randevu sistemine erişim sağlayacaksınız. Açılan sayfada TC Kimlik numaranızı girin ve sizden istenen bilgileri (email adresi,ad,soyad) adım adım sistem girin ve randevunuzu alın.


Bursa Çekirge Devlet  Hastanesi Adres ve İletişim Bilgileri

Hastane Adı:Bursa Çekirge Devlet Hastanesi
Telefon:(0224) 294 99 99
Faks:(0224) 233 41 01
Adres:Mutluevler Mah. Nazlı Cad. Çekirge
İl:Bursa
İlçe:Osmangazi
Web Adres:http://www.bcdh.gov.tr/

Bursa Çekirge Devlet Hastanesi Telefonla Randevu 294 99 99 nolu telefon numarası ile randevu almak mümkün.Tc kimlik numaranız gerekmekte. 8:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermekte.

Bursa Çekirge Devlet Hastanesi Sms Randevu :Sms ile randevu sistemini Turkcell ve Avea aboneleri kullanabilir. hastane kodu  tc kimlik numaranız ve randevu almak istediğiniz bölümü yazarak smsle randevu alabilirsiniz.

Örnek : 1601 01234567890 DİŞ

Hastane kodu 1601 Çekirge Devlet Hastanesi 1602 Pilot Semt Polikliniği 1603 Dosab semt polikliniği


*Bursa Çekirge Devlet Hastanesi randevu işlemlerini anlattığımız bu sayfa ile ilgili istek ve önerilerinizi altta yer alan form aracılığıyla bize iletebilirsiniz.

9 yorum:

  1. hastanenenizin online randevü bölümüne hayran kaldım ... bi açabilsem bide psikyatriden de alcam ama ne mümkün.. sinir sistemim kaydı randevü alayım derken zaten gerekte kalmadı İYİLEŞTİM,,,

    YanıtlaSil
  2. allah aşkına bu hatananin baş hekimi öldümü günlerdir randevu alamıyorum neden bu sorunlar giderilmiyor koltukta oturmayla baş hekimlik olmuyor koskoca hastaneye ulaşıp randevu alınmıyor yazık gerçekten çok yazık dicek söz dahi bulamıyorum

    YanıtlaSil
  3. semt polıkınlığınden randevu alamıyorum netten

    YanıtlaSil
  4. mesajı hangi numarayı yollıyacağız bilen varsa söyliebilir mi ?

    YanıtlaSil
  5. Allah bunlarin eline dusurmesin yattiklari yerden para kazaniyorlar.sonrada miting meydanlarindan da eksik kalmiyorlar.para para diye agliyorlar

    YanıtlaSil
  6. Bitde gelen hastalari kucumsemeleri yokmu allahsizlarin insanin kani beynine sicriyor oracikta girtlayasi geliyor insanin.havalarindan kendini begenmisliklerinden gecilmiyor.allahin sumukluleri goya okuyupta adam olduk sanirlar ama insan olamamis yaratiklar.

    YanıtlaSil
  7. Bursa Çekirge Devlet Hastanesi randevu servisine ulaşılamıyor. Randevu almak için linki tıkladığımız zaman sayfa açılmıyor. Ayrıca verilmiş olan telefon numaralarını ne zaman arasak meşgul. Lütfen sistemi düzeltin.

    YanıtlaSil
  8. Hastanenin randevu alma adresi değişmiş. Yeni adres sisteme girildi. Sorunsuz olarak randevu alabilirsiniz artık.

    YanıtlaSil
  9. Bursa Çekirge Devlet Hastanesi Online Randevu sistemini çok beğendim. Hemen açıldı . İşlemler oldukça kolay ve pratik yapılabiliyor. Bu yüzden benim hastanenin randevu sistemine verdiğim not 10 üzerinden 10.

    YanıtlaSil

Randevular.Blogspot.com ziyaretçi görüşlerine önem vermektedir. Düşüncelerinizi istek ve şikayetlerinizi hemen altta yer alan form aracılığı ile bize ulaştırabilirsiniz.

Yorum yapmak için yorumlama biçimden adı/URL yazan yeri seçin. İsim vermek istemesseniz anonim kısmını seçin.