14 Temmuz 2010

Samatya Randevu

İstanbul Eğitim ve Araştırma hastanesi online randevu sistemi ile online randevu almanız mümkün. Türkiye'nin en çok ziyaret edilen devlet hastanelerinden biri olan Samatya Devlet Hastanesi'nin çok kullanışlı bir webrandevu servisi var. Sadece T.C. Kimlik numaranız ile işlem yapabiliyorsunuz. 


Samatya Devlet Hastanesi'nde randevu almak için burayı tıklayın.

Üstteki linke tıklayarak randevu alabilirsiniz. Samatya randevu sisteminde sizden tc kimlik numaranız ,telefon numaranızı girdikten sonra randevu almak istediğiniz , randevu alınacak klinik , randevu alınacak alt birim ve doktoru seçerek ve randevu alacağınız tarihi seçerek online randevu işleminizi tamamlayınız.

Samatya Ulaşım ve Kroki


Daha Büyük Haritayı Görüntüle

6 yorum:

  1. Samatya hastanesinin randevu servisini gerçekten çok beğendim. Daha önceden başka hastanelerden de randevu almam gerekmişti. Kimisi açılmıyordu kimisi sadece belli saat aralıklarında hizmet veriyordu.

    Bu hastanenin randevu sistemi ise gerçekten inanılmaz derecede kullanışlı.Bilgisayar kullanmaktan çok anlamasamda internetten randevu alacak kadar anladığımı ifade edebilirim.

    Özetlersem sitenizde , Samatya Randevu servisi de gerçekten inanılmaz olmuş. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. tc kimlik numaramı giriyorum.doğum yılımı giriyorum.telefon numaramı da girdm.devama tıklıyorum sayfa açılmıyor randevu alamıyorum ama :(

    YanıtlaSil
  3. samatya hastanesini herkese tavsiye ederim doktorlar hemşireler hepsi sağolsun çok ilgili davranıyorlar.

    YanıtlaSil
  4. Ya bende açılmıyor sabahtan beri randevu almak için uğraşıyorum... Ben mi yapamıyorum bir tek herkes ne süper hastane falan yazmışlar.

    YanıtlaSil
  5. Samatya hastanesi randevu sistemi sorunsuz olarak çalışıyor arkadaşlar. Saat şu anda 10:08 ve sistem çalışıyor. Demek ki sabahları alınabiliyor.

    YanıtlaSil
  6. Bende randevu aldım.

    YanıtlaSil

Randevular.Blogspot.com ziyaretçi görüşlerine önem vermektedir. Düşüncelerinizi istek ve şikayetlerinizi hemen altta yer alan form aracılığı ile bize ulaştırabilirsiniz.

Yorum yapmak için yorumlama biçimden adı/URL yazan yeri seçin. İsim vermek istemesseniz anonim kısmını seçin.